بهگزارش میراثآریا بهنقل از روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان البرز، فخرالدین صابری با اعلام این خبر افزود: «اشخاص متقاضی چه برای تمدید کارت راهنمایان گردشگری و چه برای صدور اولیه آن باید از طریق این سامانه ثبت نام اولیه خود را انجام دهند و بدین وسیله دیگر برای تمدید کارت خود نیاز به حضور در این اداره ندارند و تنها از طریق این سامانه میتوانند اقدامات لازم برای تمدید کارت خود را انجام دهند.»
او افزود: «از طریق این سامانه در سه ماهه اخیر، ۴۳ مورد صدور و تمدید کارت راهنمای گردشگری در استان البرز انجام شده است.»
صابری افزود: «الکترونیکی کردن خدمات اداری باعث کاهش ترددهای غیرضروری شهری، کاهش زمان پاسخگویی، کاهش مصرف انرژی، کاهش مصرف کاغذ و ... میشود.»
انتهای پیام/